МИСТЕЦТВО 9 КЛАС



26.05.2020 (9-А,9-Б).

 Тема : Узагальнення і систематизація знань. Подорожуємо.

19.05.2022(9-А), (9-Б).

Тема: Мистецтво в діалозі культур. Полікультурність.

1. Згадайте, що означає термін «мистецтво»(відображення дійсності в художніх образах).

- Оберіть слова, що характеризують сучасне суспільство – хмаринка слів          (8 слів).

 


2.Спробуйте узагальнити своє знання з мистецтва різних епох, стилів напрямів і назвати особливості картин світу, які вразили своєю оригінальністю.                                                                                                                                   

В наш час саме полікультурність стає основним принципом розвитку людства.  Полікультурність – це гармонійне і справедливе об’єднання в суспільстві різних культур етнічних і релігійних груп, які впливають  одна на одну і взаємозбагачуються. Полікультурне суспільство — термін, що вживають стосовно регіонів, де історично проживають представники двох або більше етнічних груп.

  Розберемо детальніше явище полікультурності. В Україні на Хмельниччині є стародавнє місто Кам’янець-Подільський – справжній музей просто неба. Його архітектура вирізняється самобутністю і творить своєрідне полікультурне середовище. Протягом століть місто неодноразово ставало здобиччю численних завойовників:монголо-татарських ханів, литовських князів, польських королів, турецьких султанів. Під час одного з таких нашесть, у центрі міста було зведено масивну споруду костьолу. За часів турецького панування споруду реконструювали, перетворили на мусульманську мечеть, а поряд добудували мінарет. Після поразки турецьких військ на мінареті поставили скульптуру. Так відбувався «архітектурний діалог» Заходу і Сходу, який триває і дотепер( С. 193) Мечеть (з араб.  «соборне моління»)  -культова споруда, храм для молитов у мусульман. Мінарет (з араб.«місце, де запалюють вогонь») - баштоподібна споруда при мечеті.                                                                                                                              

  Таких прикладів у нашій країні та за кордоном можна навести чимало. Типові далекосхідні пагоди можна побачити в європейських містах, зокрема в Брюсселі. Екстер’єри та інтер’єри   цих споруд прикрашені розкішним декором., в якому дивно переплелися місцеві і східні елементи. Зокрема зображення  сцен самурайських битв на вітражах, скульптурки різнокольорових драконів, китайські сувої з пейзажами, меблі і вази витонченої роботи, привезені з Піднебесної. Пагода — буддистська чи індуїстська споруда культового призначення. У різних країнах до пагод зараховують різні типи споруд.

     Блискучим зразком  полі культурності є мавританське мистецтво, оригінальний стиль якого сформувався під впливом арабських та іспанських художніх традицій. Поширення воно набуло в Північній Африці  та іспанській Андалузії. Коли бербери захопили Піренейський півострів вестготів, Гранада стала столицею Гранадського емірату, палац Альгамбра - власністю мавританських володарів(С 194).  До особливостей мавританського стилю належать: гармонійний синтез архітектури (арки-підкови), декоративної скульптури (леви фонтану), монументального живопису зі східною геометризованою орнаментикою природи («мистецтв води») тощо. Мавританський стиль проявився згодом в архітектурі синагог Європи. Нині по всьому світу активно будують мечеті, причому не лише в ісламських країнах, а й в Європі. Зокрема, достатньо активно в Німеччині, де серед населення збільшується кількість емігрантів з Близького Сходу.

   Орієнталістський дух в європейському образотворчому мистецтві відчутний у творчості Вінсента Ван Гога, П оля Гогена, Анрі Матіса. Художники Ван Гог і Гоген у свій час покинули розвинену європейську цивілізацію, щоб відшукати смисл життя у первісності існування інших народів, намагаючись передати ці відчуття на картинах. Гогенівські колоритні фігури таїтянок, що сидять чи стоять у нерухомих позах, мов розчиняються у природі й стають її органічною частиною(С. 195).

Інтерес до Сходу виявляв і Михайло Врубель. У київський період художник написав «Етюд у східному стилі» та картину «Дівчинка на тлі персидського килима», що стала гордістю столичного музею. Картина, що зображує юну киянку, « звучить », «грає»  веселковими переливами барв,  і  її  декоративність  зовсім не заважає відчути живу душу дівчинки - напівреального і напівфантастичного, майже казкового образу(С. 195)

У минулому мистецтво народів        світу розвивалося самостійно і певною мірою автономно. Проте новий час усе змінив. У XX ст. виникла так  звана глобальна цивілізація зі спільними технологіями, цінностями, проблемами. Турбота про збереження світової мистецької спадщини людства -спільний обов’язок усього населення нашої планети.   

Разом із тим треба пам’ятати, що єдина цивілізація існує в багатонаціональному  полікультурному просторі. Щоб уникнути нерівності, штучного злиття культур, підкорення людства будь-яким стандартам (зокрема примітивним стандартами масової культури), для збереження багатобарвності світу потрібне толерантне ставлення до всіх культур.  Водночас інтегративну роль у полікультурному суспільстві відіграє мистецтво. Воно є посередником між різними культурами. Показовою щодо полікультурності є притча про Вавилонську вежу.

3. Домашнє завдання. Закріпіть свої знання, переглянувши відео.




12.05.2022(9-А), (9-Б).

Тема: Оцінювання навчальних досягнень.

1. Виконайте 12 завдань із розділу ІІ "Панорама мистецтв". Підручник ст. 204-205

Завдання надсилайте до 15.05.2022.

05.05.2022(9-А), (9-Б).

Тема: Збереження мистецьких надбань. Подорож незвичними музеями.

1. Перегляньте відео.






2.Домашнє завдання. 

 Створити презентацію "Музей який мене найбільше вразив", не менше 5 слайдів.


28.04.2022(9-А), (9-Б).

Тема: Збереження мистецьких надбань: бібліотеки.

1. Перегляньте відео.


 

2. Запишіть в зошити.

Бібліотека 

- культурно- освітній  заклад, що комплектує, зберігає друковану  продукцію, популяризує писемну  культуру. Виконує інформаційну,  освітню, видавничу функції. 

   Легенди донесли до нас відомості про бібліотеки стародавнього світу

   Перші  бібліотеки  збирали глиняні  таблички з оригінальною  формою письма - клинописом (Ассирія, Вавилон), потім  папірусні   сувої (Єгипет), а згодом - і паперові  книги  в  монастирях, університетах.  У період античності  з'являється  слово "бібліотека" (від гр. biblion - книга і theke - сховище) і виникають, власне бібліотеки.

3. Домашнє завдання.

Підготуйте цікавий матеріал про електронні бібліотеки.

21.04.2022(9-А), (9-Б).

Тема: Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї.

Після опрацювання матеріалу уроку ви повинні:

Знати:

 форми збереження і поширення об’єктів культурно-мистецької спадщини,

 історико-культурні заповідники України, об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО

 назви та історію українських і світових музеїв, галерей, бібліотек.

Уміти:

надавати характеристику  об’єктам культурно-мистецької спадщини, розрізняти види пам’яток і форми збереження культурно-мистецької спадщини,

користуватися інтернет-ресурсами для здійснення онлайн-екскурсій.

1.Перегляньте презентацію за посиланням https://sway.office.com/dAGFuXumI4CLfIdU


2.Перегляньте відео.




3.Домашнє завдання. Здійснити віртуальну екскурсію за посиланням: https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/


07.04.2022(9-А), (9-Б).

Тема: Фотомистецтво.

1.Переглянути відео.



2. За матеріалом підручника з даної теми скласти 12 запитань для самоперевірки. ( кожне запитання 1 бал).

3.Запитання записати в зошит , сфотографувати і надіслати у вайбер за телефоном 0958768855.

31.03.2022(9-А), (9-Б).

Тема: Телебачення: погляд у світ.

Мета. Ознайомитися з характерними особливостями, жанровою системою сучасного телебачення.  Визначити поняття: «програма на телебаченні», «передача», «телерадіотрансляція». Ознайомитися з творчими професіями на телебаченні. Збагачуємо словниковий запас, використовувати спеціальну мисте­цьку термінологію  

Підручник «Мистецтво» 9 клас (автор Масол Л.)

1.Перегляньте відео.

2. Записати в зошити тільки підкреслене.

Запис у зошит (тільки підкреслене)
Основні функції телебачення:
  v хронікальна (оперативне подання інформації — соціально-політичної, еконмічної, культурної, спортивної тощо);
  v просвітницька та освітньо-виховна (поширення знань із різних галузей науки, культури; залучення до загальнолюдських цінностей);
  v розважальна (забезпечення змістовного і цікавого дозвілля, отримання насолоди від інформації, що сприймають);
  v рекламна (повідомлення, оголошення, довідки, інформація).

 Будь-яка інформація, що передається теле-, радіо-, відео-, аудіоканалами тощо, несе естетичний або антиестетичний вплив. Нейтральних просто немає і бути не може.
    У наш час супутником телебачення став Інтернет. Проте саме телебачення є одним із основних джерел пізнання. Не виходячи з дому, ми можемо віртуально відвідати музей і театр, послухати музику, переглянути улюблений кінофільм.

Дайте усно відповідь. Аналіз творів мистецтва
  v Наведіть приклади телепередач і телепрограм. Яким з них ви надаєте перевагу? Чому?

Запис у зошит (підкреслене)
Мистецька скарбничка
          Програма на телебаченні — це об’єднана творчою ідеєю сукупність передач, яка має постійну назву і транслюється в ефірі з певного періодичністю.
          Передачею називають змістовно завершену частину телепрограми, що має відповідну назву, обсяг трансляції, авторський знак і може бути використана незалежно від інших частин програми.
          Телерадіотрансляція здійснюється наземними передавачами, за допомогою кабельного телебачення або супутниками.
        Успіх телепередач залежить від естетичного оформлення телестудії. Для кожної програми, проекту створюють відповідний дизайн. Щоб оформити інтер’єр, застосовують сучасне обладнання, цифрові технології, також враховують телевізійні особливості. Це потребує від дизайнерів знання художніх і технічних аспектів телемистецтва.
        Важливі умови оформлення телестудії: колір, світло, організація простору. Під час шоу телестудія зазвичай перетворюється на естрадно-театральну сцену.
                 Перегляд відеоматеріалу. Телебачення. Як це працює

Аналіз творів мистецтва
  v Пригадайте роль звуку як елементу мови кіномистецтва, особливості професії звукооператора.
          Звукове оформлення на телебаченні, як і в кіно, є дуже важливим елементом художньої мови. Звукооператор намагається зробити його виразним, емоційним. Звуковий ряд на телеекрані існує у трьох формах: слово, музика і шуми, які можуть звучати в кадрі і поза ним.
          Іноді музика стає «першою скрипкою» телепроектів. Зокрема, у документальних фільмах про оперних співаків або танцюристів, передачах про зірок естради, у таких програмах, як, наприклад, «Крок до зірок».
    Аналіз творів мистецтва
  v Які кінопрофесії ви знаєте? У чому їхні особливості? Які творчі професії необхідні на телебаченні?

          На телебаченні працюють люди різних професій. Тут створюють суто телевізійні художні продукти: телемости, відеокліпи, телепередачі, телешоу, телесеріали тощо, над якими працюють сценаристи, режисери, актори, звукорежисери, освітлювачі та інші фахівці кіно і телебачення.

3.Домашнє завдання.

Щоб я могла зрозуміти наскільки ви засвоїли та ознайомилися з навчальним матеріалом пропоную пройти тест за посиланням

24.03.2022(9-А), (9-Б).

Тема: Кінематографічні школи.

1. Перегляньте відео.


2.Домашнє завдання.

Складіть кросворд з теми.

17.03.2022(9-А), (9-Б).

Тема: Кінематографічні професії.

1. Перегляньте відео.


2. Випишіть у зошит професії та їх функції.

17.02.2022(9-А), (9-Б).

Тема: Стилі кіно.

Мета: продовжити знайомство учнів з жанрами кіномистецтва; розвивати естетичний смак, здатність да­вати естетичну оцінку художнім творам; виховувати інтерес та необхідність спілкування з мистецтвом.

1. Перегляньте презентацію.


2. Запишіть в зошити основні стилі кіно.

3. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Скласти Топ – 5 найкращих фільмів у різних жанрах.

10.02.2022(9-А), 10.02.2022 (9-Б)

Тема: Жанри кіно.

Мета:

1) формувати комплекс ключових міжпредметних компетентностей у процесі опанування теми про види і жанри кіномистецтва; розглянути складові кінематографу, визначити основні елементи художньо-образної мови кінематографічного мистецтва; надати знання про специфіку мистецтва кіно, розкриваючи його особливості;

2) розвивати вміння класифікувати кіно за видами (документальне, анімаційне, художнє), жанрами (мелодрама, комедія, фантастика, пригоди, детектив і т.д.), орієнтуватись у знаннях кінозасобів та спецефектів, висловлювати власні враження під час спілкування з творами цього виду мистецтва, використовуючи спеціальну мистецьку термінологію; розвивати творчі здібності у створенні власного кінопроекту;

3) виховувати ціннісно-світоглядні орієнтації у сфері кіномистецтва, потреби у творчому самовираженні та естетичному самовдосконаленні

1. Опрацюйте теоретичний матеріал.

Кіномистецтво історично поділяється на такі види:

·       художній (ігровий) кінематограф, який реалізує засобами виконавчої творчості задум кінодраматичного твору, чи адаптованого твору поезії чи прози;

·       документальний, який є особливим видом образної публіцистики;

·       мультиплікація чи анімація, що оживляють графічні та лялькові персонажі;

·       науково-популярний кінематограф, який використовує засоби всіх трьох жанрів для популяризації знань.


2.      Написання тестової роботи. ( Скористайтеся матеріалом підручника).

1. За способом існування кіномистецтво є:

а) просторовим;

б) часовим;

в) просторово-часовим видом мистецтва?

2. Де зявились перші кінострічки?

а) США;

б) Франція;

в) Італія.

3. Музикант, який акомпанував у німому кіно:

а) кобзар;

б) тапер;

в) шансоньє?

4. Вид кіно, зміст якого – біографія видатної людини:

а) документальне;

б) анімаційне;

в) художнє?

5. Фільм, у якому уява переважає  над реальністю:

а) мелодрама;

б) вестерн;

в) фантастика?

6. До якого жанру належить фільм жахів?

а) пригоди;

б) фантастика;

в) бойовик.

7. Музичний супровід фільма – це:

а) саундтрек;

б) лейтмотив;

в) акомпанемент?

8. Фільм-катастрофа 1997 року, знятий режисером Джеймсом Кемероном, іякий отримав «Оскара» у 11 номінаціях:

а) «Сутінки»;

б) «Титанік»;

в) «Зоряні війни»?

9. Кінострічка, від якої йде відлік ери кольорового кіно:

а) «Бекі Шарп»;

б) «Віднесені вітром»;

в) «Солярис»?

10. Стоп-кадр – це спец ефект

а) оптичний;

б) механічний;

в) звуковий?

11. Мистецтво створення електронних ляльок –це:

а) мультиекспозиція;

б) хромакей;

в) аніматроніка?

12. Кінопремія Американської академії кінематографічних мистецтв і наук – це:

а) «Ніка»;

б) «Золотий лев»;

в) «Оскар»?

3. Надіслати відповіді на тести у VIBER 0958768855

03.02.2022 (9-А), 03.02.2022 (9-Б)

Тема: Кіномистецтво. Мова кіно.

Мета: розширити знання учнів в галузі кіномистецтва; схарактеризувати основні поняття кінематографу; сформувати уявлення про основні види кіно, особливості  їх мови та спеціальні кінопремії;  розвивати естетичні смаки; виховувати шанобливе ставлення до шедеврів світового кіномистецтва.

1.Переглянути відео.


2.Виконати практичну роботу. Надіслати на VIBER.

Намалювати афішу до улюбленого кіно.

Приклад афіші ( вказати назву , місце, час перегляду та інше...)


27.01.2022 (9-А),  27.01.2022 (9-Б)

Тема: Кіномистецтво .Види кіно.

1. Переглянути відео.





2. Опрацювати теоретичний матеріал.

Зробити короткий конспект в зошити.( Записати виділене жирним червоним шрифтом.)

Вивчення нового матеріалу.

          Умовно виокремлюють основні види кіно: художнє (ігрове), що засобами акторської майстерності втілює сюжети, та мультиплікаційне (анімаційне) кіно, що відображує дійсність за допомогою знятих на плівку малюнків або фотографій, об’ємних предметів і лялькових персонажів. Деякі фахівці вважають окремими групами документальне і науково-популярне кіно, зокрема освітнє. Втім багато

сучасних кінознавців вважають суто документальними лише фільми, зняті прихованою камерою.

          Сучасна кінодокументалістика включає хроніку {репортаж з місця подій) і публіцистику, яка висвітлює актуальні суспільно-політичні питання. Темою для документальних фільмів найчастіше стають цікаві явища, життя знаменитостей, зокрема діячів культури. Наприклад, фільм «Подвійна порція» (СИТА, 2004, реж. М. Сперлок) присвячений шкідливості фаст-фуду. Серія «Обрані часом» показує долі видатних особистостей України (проект кіностудії «Контакт»).

          Науково-популярні фільми присвячують дослідженням, фактам і гіпотезам у найрізноманітніших галузях знань — історії, медицини, космосу тощо — з метою їх поширення. Освітній фільм — різновид науково-популярного кіно, його використовують як допоміжний засіб у навчальному процесі. Завдяки наочності такий фільм дає змогу побачити на екрані зображення недоступних візуальному спостереженню фізичних, хімічних, біологічних процесів, роботу різних механізмів, природу й побут віддалених країн. Наприклад, австралійський серіал «Кумедна наука». В Україні такі фільми створюють на Київській кіностудії науково-популярних фільмів.

 

          Самостійне опрацювання теоретичного матеріалу – робота за підручником «Мистецтво», 9 клас, стор.112 - 123.

          

            За тривалістю показу фільми поділяють на повнометражні та короткометражні (15-20 хв), які іноді називають «кіномініа-тюрою». У такий фільм потрібно вмістити весь спектр переживань, як у повнометражній стрічці.

Також у самостійну групу виокремлюють рекламні фільми та відеокліп, або просто кліп, їх характеризують швидкий монтаж, лаконізм, насиченість спецефектами. Кліпи застосовують для реклами товарів і послуг, але найчастіше — для візуального супроводу пісень.

          

          Днем народження кіно вважають 28 грудня 1895 р., коли було влаштовано перший публічний сеанс у паризькому «Гранд-кафе» на бульварі Ка-пуцинок. Показували німі ролики, які тривали не більше хвилини, з-поміж

них документальна стрічка «Вихід робітників з фабрики Люм’єрів».


Шаленої популярності набув фільм «Прибуття потягу на вокзал Ла-Сьота». На екрані поїзд рухався так, ніби насувався на глядачів, і це виглядало так реалістично, що справляло сильне враження. Деякі глядачі з переляку зістрибували зі своїх місць. Після виходу фільму оператори з усього світу почали створювати аналогічні стрічки на інших вокзалах. Так виник і перший «бродячий» кіносюжет. Фільм «Политий поливальник» став прообразом сучасної комедії.

          У німих фільмах розігрували сюжети, названі пізніше «комедією ляпасів», та й сам кінематограф розглядали, радше, як атракціон. У кіно не було своїх професійних акторів, і для зйомок запрошували працівників театрів, цирку, естради.

          Спочатку фільми знімали без монтажу і нерухомою камерою. Застосовувати монтаж, трюки й спецефекти першим почав французьзкий режисер Жорж Мельєс, якого навіть прозвали «кіночарівником». Наприклад, він відкрив ефект стоп-кадру в першій науково-фантастичній стрічці «Подорож на Місяць».


         

          Шедевр німого кінематографа — чорно-білий фільм «Земля» (1930) українського кінорежисера Олександра Довженка. Фільм мав грандіозний успіх в Європі, а на батьківщині зазнав шаленої критики і був реабілітований лише після високої оцінки на Всесвітній виставці в Брюсселі. Там у результаті опитування 117 кінознавців із 26 країн його було зараховано до списку 12 кращих фільмів усіх часів і народів (1958).

          Еру звукового кіно відкрила американська повнометражна стрічка «Співець джазу» (реж. Алан Кросланд, 1927).

З-поміж перших кольорових фільмів — «Віднесені вітром» (реж. В. Флемінг, 1939) за однойменним романом Маргарет Мітчелл, який став найкасовішим в американському кінематографі того часу.

У чому ж полягають особливості мови кіномистецтва, його художньої образності?

До головних художніх компонентів фільму належать зняті на плівку зображення (люди, події, предмети, пейзажі) і записані на плівку звуки (мовлення, музика, спів, шуми), які нерозривно злиті в одне художнє ціле. Кіномистецтво об’єднує в собі елементи різних мистецтв: літератури (сценарій, текст від автора); живопису (композиція, колорит, світлотінь); театру (гра акторів, мізансцени); музики. Отже, кіно — мистецтво синтетичне, просторово-часове.

          Зрозуміло, кіно має і власні, притаманні тільки йому, виражальні художні засоби та можливості. Розглянемо їх.

          Відомо, що будь-який фільм складається з кадрів. Це поняття багатозначне, і стосовно кіно розуміється як фрагмент відеоряду, відрізок кіноплівки, мінімальна одиниця конструкції фільму. Окремі кадри з’єднують в одне ціле шляхом монтажу. Як специфічний художній засіб кіномистецтва монтаж передбачає відбір і трактування митцем подій і явищ, їх зіставлення в певному темпі й ритмі, організацію фільму в просторі та часі (приміром, за допомогою монтажу можна з’єднати події, зняті в різних місцях і в різний час).

          До основних кінозасобів належать різноплановість (зміна планів) і ракурс зображення. Наприклад, окремий кінокадр може вмістити натовп людей, знятих загальним, або дальнім, планом. На середньому плані можна в кадрі виокремити з-поміж інших певну людину. А коли потрібно сконцентрувати увагу на погляді персонажа, тоді кіноапарат максимально наближається до обличчя актора і показує його крупним планом. Залежно від художнього задуму глядач може побачити людину чи будь-який предмет згори, збоку, знизу, здалеку або впритул. Це досягають зміною ракурсу, тобто кута зору.

        

Для стимулювання кіномистецтва у світі присуджують спеціальні кінопремії, проводять кінофестивалі, що покликані вибрати кращі фільми, оцінити роботу всіх членів знімальних груп. Кінофестивалі мають розгорнуті програми, супроводжуються публічними показами фільмів-номінантів.


Найпрестижнішу кінонагороду «Оскар» з 1929 р. присуджує Американська академія кінематографічних мистецтв і наук. Її номінації охоплюють кращий ігровий, документальний і анімаційний фільми, зокрема короткометражний; кращий режисер, сценарист, оператор, звук, монтаж, саундтрек, грим; краща чоловіча й жіноча роль, зокрема другого плану, робота художника-постановника; кращі візуальні ефекти,костюми. Атрибутом премії «Оскар» є позолочена статуетка (скульптор Джордж Стенлі).

Іншу американську кінопремію «Золотий глобус» присуджують за кіно- і телефільми Голлівудською асоціацією іноземної преси після голосування за участю близько 90 провідних журналістів, які спеціалізуються на тематиці Голлівуду.

Головний приз найстарішого у світі щорічного Венеційського кінофестивалю (заснований 1932 р.) — «Золотий лев». Учасники основної програми змагаються за «Левів», а в альтернативній програмі («Проти течії») демонструють нестандартні фільми, з яких найкращі нагороджуються призом «Сан-Марко». У конкурсі беруть участь тільки фільми, які не демонстрували за межами країни-виробника і не брали участі в інших фестивалях. На поза-конкурсних програмах показують фільми, що отримали визнання.


Каннський міжнародний кінофестиваль проводять щороку в курортному місті на Лазурному березі Франції. Він входить до так званої «Великої п’ятірки» найпрестижніших кінофестивалів разом із кінофестивалями у Венеції (Італія), Берліні (Німеччина), Санденсі (СІНА) і Торонто (Канада). Найпрестижніша нагорода фестивалю — «Золота пальмова гілка».

Берлінський міжнародний кінофестиваль (Берлінале) у Німеччині, уперше організований в 1951 р., служить місцем зустрічей для представників світового кінематографа й кіно-індустрії. Головний приз фестивалю — «Золотий ведмідь» присуджують за кращий фільм, «Срібний ведмідь» — у номінаціях: «Кращий режисер», «Кращий актор», «Найкраща актриса», «Кращий саундтрек» і «За видатний акторський вклад у розвиток кіно».

Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість», акредитований Міжнародною асоціацією кінопродюсерів (FIAPF), проводять кожного року вже майже півстоліття (з 1970 р.). Головне завдання — сприяння розвитку

молодого професійного кіно. Конкурсна програма представляє твори молодих митців з усіх континентів, відібрані на національних і міжнародних кінооглядах. Головні секції: студентський, перший короткометражний (ігровий, анімаційний, документальний) і перший повнометражний ігровий фільми. Міжнародне журі присуджує Гран-прі за найкращий фільм усієї конкурсної програми. Володар отримує грошову винагороду і статуетку «Скіфський олень», що є символом кінофестивалю. Також журі присуджує призи, відзнаки й дипломи за найкращий фільм у кожній категорії. Серед іншого, існує приз глядацьких симпатій. Позаконкурсні програми знайомлять глядачів з найновішими досягненнями вітчизняного і зарубіжного кіномистецтва.

Таким чином, кіномистецтво стрімко розвивається, його мова постійно оновлюється. Сучасний кінематограф здатний не лише правдиво зобразити все, що є у світі, втілюючи багато відтінків почуттів людини, а й будь-які найрізноманітніші ідеї та фантазії, сміливо заглядаючи в майбутнє. Кіно для мільйонів людей стало улюбленою розвагою.

 3. Конспекти надіслати 27.01.22(27.01.2022 для 9-Б) до 18.00 на VIBER (0958768855)




06.05.2021

Тема: Панорама мистецтв. Перевіряємо свої досягнення.

Шановні учні! Сьогодні на уроці продовжуємо підсумовувати свої знання !

1. Виконайте другу частину перевірочної роботи за підручником. ст. 205


26.04.2021 (9-А) , 29.04.2021 ( 9-Б).

Тема: Панорама мистецтв. Перевіряємо свої досягнення.

Шановні учні! Сьогодні на уроці починаємо підсумовувати свої знання !

1. Виконайте першу частину перевірочної роботи за підручником.


2.Відповіді надіслати протягом доби!!! Пізніше оцінка буде знижена.

19.04.2021 (9-А), 22.04.2021 (9-Б)

Тема: Збереження мистецький набдань: музеї, галерії.

Шановні учні. Сьогодні пропоную вам зануритися в чарівний світ мистецтва!!!!!

1. Перейдіть за посиланням , перегляньте презенацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1MzOvaQOtrkrEHhSOqL3u7-wCJMqs-iN_mIIxd1tegHw/edit?usp=sharing


2.Домашнє завдання. Здійсніть віртуальну подорож, переглянувши відео. 




Шановні учні! 

Дякую всім , хто своєчасно надіслав завдання! Свої оцінки ви можете переглянути в єлектронному журналі вашого класу.

Звертаюся до тих учнів, які вважають, що домашні завдання виконувати необов"зково. Це ваше рішення!!! Я оцінила ваше старання!!!У журналі я всім вам виставила по 1 балу.

Нагадую, домашні завдання надсилаємо протягом трьох діб.

12.04.2021(9-А), 15.04.2021 (9-Б).

Тема: Рекламне мистецтво.



Мета.

Шановні учні, сьогодні на уроці ви отримаєте  знання про види реклами, про її суть як засіб впливу на споживача, з"ясуєте шляхи її розповсюдження, її ролі як елементу культури;

Отримаєте вміння висловлювати власну думку, розрізняти види і призначення реклами, створювати рекламні плакати й буклети;

3) Виховувати  ціннісне ставлення до рекламної справи як телевізійного проекту

1. Опрацюйте теоретичний матеріал. Зробіть короткий конспект.(Використовуйте виділене червоним кольором).

Реклама ( лат. «виголошую») – елемент культури, спосіб впливу на споживача з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби. Реклама стала частиною повсякдення. Вона створює віртуальний світ і залучає до нього споживача. Реклама багатофункціональна: вона має економічний, соціальний, політичний, культурний, просвітницький, психологічний, естетичний вплив на суспільство. Реклама передбачає цілеспрямовану організацію заходів для отримання вигоди (прибутку, політичної мети, сформованої громадської думки). Є реклама, яка сприяє збереженню навколишнього середовища. За спрямованістю розрізняють рекламу комерційну (товар, бізнес) та соціальну (політична, просвітня). За характером вплив рекламних засобів буває індивідуальним та масовим.

Залежно від території рекламу поділяють на:

§  локальну (охоплює торговий заклад або населений пункт);

§  регіональну (охоплює певний регіон);

§  загальнонаціональну (масштаб держави);

§  міжнародну (загальнолюдські масштаби)

Реклама є комунікативним процесом, суть схоплюється миттю на підсвідомому рівні.

Певні рекламні прийоми:

Ø повтори тексту;

Ø гіперболізація;

Ø посилання на думку фахівців або авторитетних людей;

Ø креативні візуальні ідеї

Які рекламні засоби, прийоми є найпереконливішими? Які емоції збуджують?

Народилась реклама з часів античних глашатаїв. З поширенням друку її вплив підвищився. Сучасні ЗМІ перетворили її на бізнес.

Засоби розповсюдження реклами:

v кіно, відео, ТБ (короткометражні фільми, слайд-фільми, рекламні передачі, ролики, телезаставки);

v радіо (інтерв’ю, повідомлення, радіорепортажі);

v періодичні друковані видання (плакати, афіші, буклети);

v зовнішня реклама (білборди, транспаранти, вказівники);

v світлова реклама (електронні табло, «бегущая строка»);

v ярмарки, виставки (прес-конференції, презентації, дегустація продуктів, «круглі столи»);

v Інтернет (відео каталоги, баннери, оголошення)

    Складові елементи фірмового стилю виробника: товарний знак або емблема, логотип, салоган, сувенір (приклади фірмової техніки, продукції)

Ефективне співвідношення: 70% - відеоряд, мінімум тексту; у салоганах, коментарях – народна творчість – прислів’я, казки, пісні. В рекламній творчості втілюються художні напрямки модернізм, дадаїзм, кубізм, сюрреалізм, мінімалізм.

  Рекламний дизайн охопив мистецтво: використання кращих музичних творів, картин.

   Популярною є антиреклама, яка демонструє негативну сутність певного бренду, речей, послуг (конкурси, рейтинги антиреклам).

Для підвищення рівня культури українського суспільства варто активніше спрямовувати рекламу на інформацію про мистецтво – явище, події, заходи.

У міжнародній практиці до реклами пред’являються наступні вимоги:

*    реклама не повинна містити тверджень чи наглядних зображень, які можуть образити суспільство чи окрему групу осіб;

*    реклама має бути складена таким чином, щоб не обманути довір’я покупця використовуючи нестачу в нього досвіду або знань;

*    реклама не повинна в якості доказу посилатися на забобони, вона не повинна без достатньої причини грати на почутті страху;

*    реклама не повинна вводити споживача в оману у відношенні якості рекламованого товару, його ціни, супроводжуючих послуг, гарантійних умов;

*    реклама не повинна містити неправдивих відомостей про інші підприємства, які можуть викликати до них чи їхніх товарів зневагу чи насмішку;

*    слід уникати будь-якого наслідування рекламним ілюстраціям, змісту та тексту реклами, які використовуються іншими рекламодавцями;

*    реклама не повинна містити таких зображень, де ігноруються загальноприйняті міри безпеки, що таким чином може заохочувати до халатності та недбалості;

*    реклама не повинна зловживати довір’ям людей, які страждають хворобами і не здатні в даний момент критично оцінити рекламу, що пропонує їм засоби для лікування чи виздоровлення.

2. Закріпіть свої знання за допомогою переглянутого відео.

3. Виконайте домашнє завдання. Створіть афішу (плакат) у стилі мінімалізму(намалювати самостійно). Конспекти та зразки афіш надіслати протягом 3-х днів.(6б -конспект, 6б.-афіша або плакат).

Приклади:





05.04.2021( 9-А), 08.04.2021 (9-Б).

Тема: Фотомистецтво.

Мета:  сформувати поняття про фотомистецтво; ознайомити з історією виникнення та розвитку фотомистецтва; розглянути особливості цього сучасного виду мистецтва; виховувати зацікавленість і бажання до самовираження у цих видах художньої творчості.

1. Опрацювати теоретичний матеріал.

У наш  час  складно  уявити, що колись не існувало фотографій, адже тепер майже в кожній родині зберігається добірка сімейних фото, бодай невеличка, а в декого своєрідний фотолітопис роду.

Фотографія має на меті створення за допомогою фотоапарата зображень певних предметів, об’єктів, людей. У результаті фотограф отримує світлину (на папері) або електронне зображення (цифрова фотографія). Спочатку вона була монохромна, згодом виникла кольорова.

Винахідниками фотографії є французи Жозеф Нісефор Ньєпс і Луї Жак Дагерр та англієць Вільям Генрі Фокс Телбот (1839).

За відтворюваними подіями фотографії умовно поділяють на репортажні (без втручання фотографа) постановочні.

Зазвичай розрізняють фотографів-професіоналів і аматорів, які знімають для власного задоволення. Професіоналів часто поділяють на весільних, модельних, рекламних, пейзажних, спортивних фотографів, а також фотожурналістів. Деякі суміщають ці професії. Фотографії може створювати як одна людина, так і група осіб. Першою жінкою-фотографом була англійський ботанік Анна Аткінс.

Фотомистецтво належить до візуальних, або пластичних, мистецтв і водночас до так званих «технічних». Тривалий час побутувала думка, що на статус мистецтва може претендувати лиш е рукотворна річ, тому до цього кола не включали зображення, отримані за допомогою техніки (фотографія, кіно, телебачення). Від початку існування їх вважали тільки роз­ вагами, згодом — технічними засобами передавання інформації, і, зрештою, у процесі створення власної художньої мови відбувся їх перехід на мистецький рівень.

Існує два напрями фотографії — документальна і художня. Документальна фіксує миттєвості життя, об’єктивну реальність. Художня втілює художній задум, авторський погляд на сцени об’єкти, спеціально обрані або організовані для фотографування.

До найпопулярніших жанрів фотомистецтва належать пейзаж, портрет і репортаж. Усім їм притаманний документалізм — властивість, яка вперше увійшла в мистецтво з появою фотографії. Документалізм, достовірність, реальність відрізняють фотографію від живопису, графіки.

Отже, фотомистецтво поєднує художню виразність із правдивістю. Замість тематичних жанрів, на які традиційно поділяють образотворче мистецтво, у сучасній візуальній культурі існує жанровий поділ за принципом суто технічної репрезентації твору: живопис, фотографія, інсталяція, відео тощо.


2.Переглянути відео.





3.Домашнє завдання . Зробити на телефоні 2 жанрових фото: 

пейзаж і портрет.( Фото надіслати у VIBER на номер 0958768855.- фотографувати людей тільки за їх бажанням). Надсилаючи фото , пишемо прізвище і клас.

18.01.2021(9-А),   21.01.2021 (9-Б)

Тема: Кіномистецтво. Мова кіно.

1. Переглянути відео.(Перейти на ютуб)


2.Виконати практичну роботу. Надіслати на VIBER.

Намалювати афішу до улюбленого кіно.

Приклад афіші ( вказати назву , місце, час перегляду та інше...)





11.01.2021 (9-А),  14.01.2012 (9-Б)

Тема: Кіномистецтво .Види кіно.

1. Переглянути відео.


2. Опрацювати теоретичний матеріал.

Зробити короткий конспект в зошити.( Записати виділене жирним червоним шрифтом.)

Вивчення нового матеріалу.

          Умовно виокремлюють основні види кіно: художнє (ігрове), що засобами акторської майстерності втілює сюжети, та мультиплікаційне (анімаційне) кіно, що відображує дійсність за допомогою знятих на плівку малюнків або фотографій, об’ємних предметів і лялькових персонажів. Деякі фахівці вважають окремими групами документальне і науково-популярне кіно, зокрема освітнє. Втім багато

сучасних кінознавців вважають суто документальними лише фільми, зняті прихованою камерою.

          Сучасна кінодокументалістика включає хроніку {репортаж з місця подій) і публіцистику, яка висвітлює актуальні суспільно-політичні питання. Темою для документальних фільмів найчастіше стають цікаві явища, життя знаменитостей, зокрема діячів культури. Наприклад, фільм «Подвійна порція» (СИТА, 2004, реж. М. Сперлок) присвячений шкідливості фаст-фуду. Серія «Обрані часом» показує долі видатних особистостей України (проект кіностудії «Контакт»).

          Науково-популярні фільми присвячують дослідженням, фактам і гіпотезам у найрізноманітніших галузях знань — історії, медицини, космосу тощо — з метою їх поширення. Освітній фільм — різновид науково-популярного кіно, його використовують як допоміжний засіб у навчальному процесі. Завдяки наочності такий фільм дає змогу побачити на екрані зображення недоступних візуальному спостереженню фізичних, хімічних, біологічних процесів, роботу різних механізмів, природу й побут віддалених країн. Наприклад, австралійський серіал «Кумедна наука». В Україні такі фільми створюють на Київській кіностудії науково-популярних фільмів.

 

          Самостійне опрацювання теоретичного матеріалу – робота за підручником «Мистецтво», 9 клас, стор.112 - 123.

          

            За тривалістю показу фільми поділяють на повнометражні та короткометражні (15-20 хв), які іноді називають «кіномініа-тюрою». У такий фільм потрібно вмістити весь спектр переживань, як у повнометражній стрічці.

Також у самостійну групу виокремлюють рекламні фільми та відеокліп, або просто кліп, їх характеризують швидкий монтаж, лаконізм, насиченість спецефектами. Кліпи застосовують для реклами товарів і послуг, але найчастіше — для візуального супроводу пісень.

          Історія так званої «наймолодшої», або десятої музи почалася зі створення рухомих картинок і багатьох спроб записати та відтворити їх. У кінцевому підсумку визнаними винахідниками кінематографа стали брати Огюст і Луї Люм’єри з Франції. Саме їхня апаратура давала змогу знімати і відтворювати зображення на великому екрані. Брати Люм’єри оголосили про винахід кіноапарата «Сінематограф», отримали на нього патент. Винахідники планували кінокамерою фіксувати історичні події, і не задумували кінематограф як вид мистецтва.

          Днем народження кіно вважають 28 грудня 1895 р., коли було влаштовано перший публічний сеанс у паризькому «Гранд-кафе» на бульварі Ка-пуцинок. Показували німі ролики, які тривали не більше хвилини, з-поміж

них документальна стрічка «Вихід робітників з фабрики Люм’єрів».


Шаленої популярності набув фільм «Прибуття потягу на вокзал Ла-Сьота». На екрані поїзд рухався так, ніби насувався на глядачів, і це виглядало так реалістично, що справляло сильне враження. Деякі глядачі з переляку зістрибували зі своїх місць. Після виходу фільму оператори з усього світу почали створювати аналогічні стрічки на інших вокзалах. Так виник і перший «бродячий» кіносюжет. Фільм «Политий поливальник» став прообразом сучасної комедії.

          У німих фільмах розігрували сюжети, названі пізніше «комедією ляпасів», та й сам кінематограф розглядали, радше, як атракціон. У кіно не було своїх професійних акторів, і для зйомок запрошували працівників театрів, цирку, естради.

          Спочатку фільми знімали без монтажу і нерухомою камерою. Застосовувати монтаж, трюки й спецефекти першим почав французьзкий режисер Жорж Мельєс, якого навіть прозвали «кіночарівником». Наприклад, він відкрив ефект стоп-кадру в першій науково-фантастичній стрічці «Подорож на Місяць».


          Серед піонерів світового кінематографа були й українці. Ще у 1893 р. талановитий винахідник, уродженець Харківщини Йосип Тимченко, який працював механіком Одеського університету, створив кіноапарат (прототип сучасної кінокамери) та кінопроектор. Тимченко зафільмував вершників і метальників списів. Ці дві стрічки демонстрували в одеському готелі «Франція».

У вересні 1896 р., у Харкові, фотограф Альфред Федецький відзняв кілька сюжетів, які демонстрували в оперному театрі (майже рік у рік з першим публічним кіносеансом Люм’єрів у Парижі).

          Хоча актори німого кіно розмовляли, смисл сприймався через артикуляцію і передавався через титри, шрифт яких відбивав гучність і навіть інтонацію. Виробився неповторний стиль акторської гри з виразними жестами, рухами, мімікою. Кінокартини супроводжувалися живою музикою у виконанні піаніста-тапера або спеціально запрошеного оркестру.

          Шедевр німого кінематографа — чорно-білий фільм «Земля» (1930) українського кінорежисера Олександра Довженка. Фільм мав грандіозний успіх в Європі, а на батьківщині зазнав шаленої критики і був реабілітований лише після високої оцінки на Всесвітній виставці в Брюсселі. Там у результаті опитування 117 кінознавців із 26 країн його було зараховано до списку 12 кращих фільмів усіх часів і народів (1958).

          Еру звукового кіно відкрила американська повнометражна стрічка «Співець джазу» (реж. Алан Кросланд, 1927).

З-поміж перших кольорових фільмів — «Віднесені вітром» (реж. В. Флемінг, 1939) за однойменним романом Маргарет Мітчелл, який став найкасовішим в американському кінематографі того часу.

У чому ж полягають особливості мови кіномистецтва, його художньої образності?

До головних художніх компонентів фільму належать зняті на плівку зображення (люди, події, предмети, пейзажі) і записані на плівку звуки (мовлення, музика, спів, шуми), які нерозривно злиті в одне художнє ціле. Кіномистецтво об’єднує в собі елементи різних мистецтв: літератури (сценарій, текст від автора); живопису (композиція, колорит, світлотінь); театру (гра акторів, мізансцени); музики. Отже, кіно — мистецтво синтетичне, просторово-часове.

          Зрозуміло, кіно має і власні, притаманні тільки йому, виражальні художні засоби та можливості. Розглянемо їх.

          Відомо, що будь-який фільм складається з кадрів. Це поняття багатозначне, і стосовно кіно розуміється як фрагмент відеоряду, відрізок кіноплівки, мінімальна одиниця конструкції фільму. Окремі кадри з’єднують в одне ціле шляхом монтажу. Як специфічний художній засіб кіномистецтва монтаж передбачає відбір і трактування митцем подій і явищ, їх зіставлення в певному темпі й ритмі, організацію фільму в просторі та часі (приміром, за допомогою монтажу можна з’єднати події, зняті в різних місцях і в різний час).

          До основних кінозасобів належать різноплановість (зміна планів) і ракурс зображення. Наприклад, окремий кінокадр може вмістити натовп людей, знятих загальним, або дальнім, планом. На середньому плані можна в кадрі виокремити з-поміж інших певну людину. А коли потрібно сконцентрувати увагу на погляді персонажа, тоді кіноапарат максимально наближається до обличчя актора і показує його крупним планом. Залежно від художнього задуму глядач може побачити людину чи будь-який предмет згори, збоку, знизу, здалеку або впритул. Це досягають зміною ракурсу, тобто кута зору.

          Багаті можливості криються у використанні трюків і спецефектів. Спецефекти в кіно поділяють на механічні, оптичні, звукові, але зазвичай їх поєднують. Механічні спецефекти готують перед зйомками (моделювання, піротехніка, спеціальний грим). До оптичних належать: стоп-кадр; прискорена, уповільнена, зворотна і комбінована зйомки; мультиекспозиція (дозні-мання на плівку з уже знятими кадрами); хромакей (зйомка на тлі кольорового однотонного, переважно зеленого, екрана, який потім замінюють на інший відзнятий матеріал); контроль руху камери. Завдяки останньому ефекту є можливість показати в русі навіть космічні кораблі, що вперше було застосовано у фільмі «Зоряні війни» (реж. Дж. Лукас). Модель залишається нерухомою, а камера рухається за запрограмованою траєкторією.

          Окрему групу спецефектів створюють за допомогою комп’ютерної графіки. Без них блокбастер уявити сьогодні практично неможливо. Взяти хоча б серію пригодницьких фільмів «Пірати Карибського моря». Останні стрічки просто рясніють комп’ютерними трюками: поєднання в просторі предметів з різних місць (пейзаж з одного району, корабель з іншого, небо з третього); моделювання «живих» акторів, використання комп’ютерної анімації замість залучення дублерів; створення явищ природи тощо. У третій частині фільму налічується 2000 епізодів зі спецефектами, з них третину виконано командою з близько двохсот фахівців на студії цифрових візуальних ефектів і комп’ютерної графіки Industrial Light & Magic.

          Щоб відтворити простір, наприклад, побудувати ціле місто, нині застосовують тривимірні графічні редактори. Комп’ютерне моделювання облич дає змогу продемонструвати як актор «старішає» або «молодшає».

Створити фантастичний персонаж допомагає аніматроніка — мистецтво створення електронних ляльок, як, приміром, динозаври у фільмі «Парк Юрського періоду».

Кращі з картин, у яких застосовують складні трюки й візуальні ефекти, зазвичай отримують премію «Оскар» у номінації «Кращі візуальні ефекти». Окрім згаданих вище фільмів, цю нагороду отримали не менш легендарні стрічки «Володар перснів», «Кінг-Конг», «Ти-танік», «Аватар», «Інтерстеллар».

На зорі кінематографа виникла традиція залучати до створення фільмів відомих художників, таких як С. Далі й П. Пікассо. Музику до кінофільмів і мультфільмів писали також відомі композитори:

К. Сен-Санс, А. Онеггер, Д. Мійо,

Е. Саті, Б. Бріттен, П. Хіндеміт,

Д. Шостакович, А. Шнітке, Е. Де-нисов. Зокрема, з-поміж наших співвітчизників — Б. Лятошин-ський, Л. Грабовський, М. Скорик, Є. Станкович, В. Бистряков та ін.

          Джон Вільямс написав заглавну тему до фільмів «Зоряні війни», цей саундтрек ідеально доповнив стрічку і став суперзнаменитим.

          Особливу гуманістичну місію виконує музика в кінофільмі «Тита-нік», увінчаному низкою «Оскарів» (реж. Джеймс Кемерон, композитор Джеймс Горнер). У кульмінаційному епізоді, коли на лайнері, що потопає, публіку охопила паніка, музиканти взяли в руки інструменти, і залунали прекрасні мелодії високої класики. Музика підтримувала дух приречених на загибель людей, яких пронизував жах і відчай. Музиканти грали до останньої хвилини, поки океан не поглинув їх разом з іншими жертвами. Лейтмотивом вічного кохання стала пісня з цього фільму.

          Як музика відображає тематику та ідею фільмів?

Для стимулювання кіномистецтва у світі присуджують спеціальні кінопремії, проводять кінофестивалі, що покликані вибрати кращі фільми, оцінити роботу всіх членів знімальних груп. Кінофестивалі мають розгорнуті програми, супроводжуються публічними показами фільмів-номінантів.


Найпрестижнішу кінонагороду «Оскар» з 1929 р. присуджує Американська академія кінематографічних мистецтв і наук. Її номінації охоплюють кращий ігровий, документальний і анімаційний фільми, зокрема короткометражний; кращий режисер, сценарист, оператор, звук, монтаж, саундтрек, грим; краща чоловіча й жіноча роль, зокрема другого плану, робота художника-постановника; кращі візуальні ефекти,костюми. Атрибутом премії «Оскар» є позолочена статуетка (скульптор Джордж Стенлі).

Іншу американську кінопремію «Золотий глобус» присуджують за кіно- і телефільми Голлівудською асоціацією іноземної преси після голосування за участю близько 90 провідних журналістів, які спеціалізуються на тематиці Голлівуду.

Головний приз найстарішого у світі щорічного Венеційського кінофестивалю (заснований 1932 р.) — «Золотий лев». Учасники основної програми змагаються за «Левів», а в альтернативній програмі («Проти течії») демонструють нестандартні фільми, з яких найкращі нагороджуються призом «Сан-Марко». У конкурсі беруть участь тільки фільми, які не демонстрували за межами країни-виробника і не брали участі в інших фестивалях. На поза-конкурсних програмах показують фільми, що отримали визнання.


Каннський міжнародний кінофестиваль проводять щороку в курортному місті на Лазурному березі Франції. Він входить до так званої «Великої п’ятірки» найпрестижніших кінофестивалів разом із кінофестивалями у Венеції (Італія), Берліні (Німеччина), Санденсі (СІНА) і Торонто (Канада). Найпрестижніша нагорода фестивалю — «Золота пальмова гілка».

Берлінський міжнародний кінофестиваль (Берлінале) у Німеччині, уперше організований в 1951 р., служить місцем зустрічей для представників світового кінематографа й кіно-індустрії. Головний приз фестивалю — «Золотий ведмідь» присуджують за кращий фільм, «Срібний ведмідь» — у номінаціях: «Кращий режисер», «Кращий актор», «Найкраща актриса», «Кращий саундтрек» і «За видатний акторський вклад у розвиток кіно».

Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість», акредитований Міжнародною асоціацією кінопродюсерів (FIAPF), проводять кожного року вже майже півстоліття (з 1970 р.). Головне завдання — сприяння розвитку

молодого професійного кіно. Конкурсна програма представляє твори молодих митців з усіх континентів, відібрані на національних і міжнародних кінооглядах. Головні секції: студентський, перший короткометражний (ігровий, анімаційний, документальний) і перший повнометражний ігровий фільми. Міжнародне журі присуджує Гран-прі за найкращий фільм усієї конкурсної програми. Володар отримує грошову винагороду і статуетку «Скіфський олень», що є символом кінофестивалю. Також журі присуджує призи, відзнаки й дипломи за найкращий фільм у кожній категорії. Серед іншого, існує приз глядацьких симпатій. Позаконкурсні програми знайомлять глядачів з найновішими досягненнями вітчизняного і зарубіжного кіномистецтва.

Таким чином, кіномистецтво стрімко розвивається, його мова постійно оновлюється. Сучасний кінематограф здатний не лише правдиво зобразити все, що є у світі, втілюючи багато відтінків почуттів людини, а й будь-які найрізноманітніші ідеї та фантазії, сміливо заглядаючи в майбутнє. Кіно для мільйонів людей стало улюбленою розвагою.

 3. Конспекти надіслати 11.01.21(14.01.2021 для 9-Б) до 18.00 на VIBER (09587688550)


09.11.20

Тема: Авангард: кубізм,футуризм,кубофутуризм. Практична робота.

1. Повторити теоретичний матеріал за підручником ст.52-61.

2. Виконати практичну роботу ст.209, підручник Тема 7-8. Можна обрати 1 або 2 варіант.

3. Виконану роботу сфотографувати і надіслати у VIBER - 0958768855 до 12.00 10.11.20. Роботи надіслані пізніше отримають знижений бал.

 13.10.20.

Тема : Мінливість вражень імпресіоністів.Постімпресіонізм.

1. Переглянути відео.


2. Опрацювати матеріал підручника ст.38-51.

3.Записати в зошит " Мистецьку скарбничку" ст.51.

4. Намалювати натюрморт з осіннім листям, користуючись зразком на ст.208 підручника.

5. Роботу сфотографувати і надіслати на електронну адресу  Nata-2706@i.ua до 15.10.20.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

06.11.2023 навчальний тиждень у 10-Б класі розпочався з інтегрованого уроку української мови, літератури та музики, який провела вчитель   Т...